مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-19سياسي

گفتگوی تفصیلی| گفتگو با دختر اولین فرمانده زن سپاه+فیلم


«خط رهبری» برای بررسی ابعاد مختلف بیانات رهبر انقلاب درباره ی خانم مرضیه حدیدچی (دباغ)، تبیین مبارزات و مجاهدت های ایشان و نیز بررسی ویژگی های شخصیتی برجسته ی این زن مسلمان به گفتگو با دختر ایشان «رضوانه دباغ» پرداخته است.

- فارس پلاس؛ خط رهبری - رهبر انقلاب در بخشی از بیانات شان در دیدار دست اندرکاران دومین کنگره ملی شهدای همدان با اشاره به شخصیت و سوابق و مجاهدت های خانم دباغ، فرمودند: این بانو یکی از کسانی است که میتواند نمایشگرِ حقیقتِ گرایشِ زن در جامعه ی اسلامی باشد، نه فقط در جمهوری اسلامی ما؛ در نگاه اسلام، در منطق اسلام، در فرهنگ اسلام.

حالا مبارزات قبل از انقلاب این خانم و کتک و شکنجه و زندان و تأثیراتی که در زندان روی هم سلّولی های خودش و هم زندانی های خودش میگذارد، اینها یک طرف، بعد، رفتن به مناطق مبارزاتی منطقه و مثل یک چریک فعّالیّت کردن و بعد، رفتن به پاریس در خدمت امام و بعد، آمدن در عرصه ی واقعی و ملموس انقلاب و در یک طیف عظیمی از فعّالیّتها حضورِ فعّال داشتن.

بنده اوایل انقلاب که آمدم همدان، خانم دبّاغ فرمانده سپاه همدان بود؛ مناطقی را که بنده رفتم، ایشان می آمد راهنمایی میکرد و بازدید میکردیم؛ یعنی یک زن میتواند فرمانده سپاه یک منطقه ی مردخیز باشد! همدان مرد کم نداشت، امّا ارزش این زن این جوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی تفصیلی| گفتگو با دختر اولین فرمانده زن سپاه+فیلم

گفتگوی تفصیلی| گفتگو با دختر اولین فرمانده زن سپاه+فیلم